Assalammualaikum sahabat-sahabat semua ---------- Senyum Selalu ---------

Tuesday, May 4, 2010

Melihat Dengan Mata Hati

Aku baru je lepas format laptop ni,pakai windows 7 asyik ade problem je..Modem brodband celcom aku takde signal..jadi aku nak try guna vista pulak..rasa mcm ok je vista ni..

Alhamdulilah,ok dah laptop aku ni..Barulah aku leh surf internet...hehehhee

Tetiba aku teringat satu ayat ni.."Melihat Dari Mata Hati"..Mula-mula aku blur jugak ngan ayat ni...tp dalam pencarian pemikiran aku aku dapat jawapan dalam diri aku..Bagi aku melihat dengan Mata Zahir tak sama dengan melihat dari MAta Hati...Orang tua-tua ada cakap "Biar Buta Mata,Jgn Buta HAti"...kat sini kita boleh nampak betapa penting melihat dari MAta HAti..

Contoh BULAN..Kita melihat Bulan satu objek yang bulat dan bercahaya...Jika kita lihat dari Mata Hati, kita bukan sahaja nampak bulan itu bercahaya tapi kita akan nampak lebih dari itu..Kita akan nampak KEBESARAN ALLAH...


No comments:

Post a Comment